zaterdag 23 mei 2020

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Mei 2020


Hoi Allemaal,

Superleuk dat jullie weer komen kijken wat ik 
en mijn lieve collega's er deze maand van hebben gemaakt.
(voor de goede opletter...deze keer een week later dan normaal 😉)
Het thema van deze maand is:
Favoriete Pons

Nou...daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken!
De Cat-pons uiteraard!!!

Ik gebruikte hier de kleuren Pear Pizzaz, Night of Navy en Pumpkin Pie
dit was voor de #keepstamping challenge nr 2

En nu er al wat nieuwe spulletjes binnen zijn gekomen,
heb ik ook deze kaart nog gemaakt met de cat-pons:


Voor deze kaart gebruikte ik de kleuren Bermuda Bay, Magenta Madness (nieuw!!) 
en Pumpkin Pie

Helaas verdwijnt de stempelset aan het eind van deze maand uit de collectie 
maar ik ben superblij dat de pons wél in de collectie blijft!!

Klik in de lijst op de volgende naam en hop zo gezellig verder naar 
de andere collega's om inspiratie op te doen.

Groetjes Diana






10 opmerkingen:

  1. hahaha hoe kan het ook anders....de poezenpons! Gelukkig blijft hij nog even Diana. Leuke kaarten heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caro, ik ben inderdaad heel blij dat deze nog even mee door mag!

      Verwijderen
  2. Leuke kaartje, ik wist dat jij de katten ging gebruiken x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, een bekend kaartje dat tweede kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zeg! Ik ben ook blij dat deze nog blijft ik hou ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja.. dat kon natuurlijk niet anders, jij moest de poezenpons wel gebruiken!
    Leuke kaartjes, en wat is de combinatie Bermuda Bay en Magenta Madness met een beetje Pumpkin Pie een heerlijke zomers kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen