zaterdag 2 mei 2020

Stampin'Up! Positive Thougts, Inspiratie en #keepstamping

Hoi Allemaal,

Vinden jullie het ook wel eens moeilijk om inspiratie te vinden?

Mijn recept is vaak pinterest maar...
 er zijn meer wegen die ik gebruik
om tot inspiratie te komen....

Deze keer heb ik de catalogus ter hand genomen 
en daar een kaart uitgekozen die ik als leidraad heb gepakt.
Daarbij een stempelset uitgezocht die ik nog niet gebruikt had
en vervolgens nog een kleurenchallenge erbij gezocht,
in dit geval de #keepstamping challenge nr 4 van Stampin'Up!
(deze vind je voorlopig elke woensdag op mijn facebook-pagina)

Dit is de kaart uit de catalogus

Dit is mijn versie geworden.
Ik vind 'm zelf erg geslaagd en jullie?

Gebruikte spullen:
Stempel Positive Thoughts (én deze gaat door naar de nieuwe jaarcatalogus!!!)
Kleuren: Crumb Cake, Early Espresso, Pool Party en Pretty Peacock
Stansen: Ornate Border Dies 
(ps er zijn ook stansen die bij de stempelset horen...,
maar die heb ik nog niet, dus voor nu was het gewoon ouderwets knipwerk 😀)

Ik heb de kaart een paar keer gemaakt ondertussen en opgestuurd aan
de deelnemers van de challenge op mijn facebookpagina.
(ik hoop tenminste dat ze ze ondertussen hebben want woensdag verstuurd)

Ik vind het zó leuk dat men zo enthousiast deelneemt, 
écht gewéldig!!
Ik zou het leuk vinden als er nóg meer deelnemers komen
zodat ik  heel veeeeel kaarten mag maken en versturen.

Wat is trouwens jullie inspiratie-recept??

Liefs,
Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten