maandag 8 juni 2020

Stampin'Up! Oeps....

Hoi Allemaal, 

Doordat ik mij vertild heb tijdens mijn werk ben ik toch helemaal vergeten om te bloggen de afgelopen dagen....

Ik was en ben druk bezig om zo snel mogelijk te herstellen, dus wandelen, oefeningen doen, fysiotherapie en zo min mogelijk zitten...

NĂș heb ik de mobiele versie van blogger ontdekt en kan ik nu dus zelfs liggend een berichtje maken! 


Vanochtend heb ik tijdens een  
Facebooklive de 3 kaarten van de stempelclub van deze maand gemaakt. 
Ik doe dit voor degenen die bij mij een materialenpakketje hebben aangeschaft.

In dat materialenpakketje zit vrijwel alles om de kaarten tegelijk mee te kunnen maken. Tevens zit er  een werkbeschrijving bij, mocht je de film niet kunnen of willen volgen. 
Het enige wat ontbreekt en wat je zelf klaar moet leggen zijn stempels, inkt en basis-hobby-gereedschap. 

Wil je ook graag eens mee doen? 
Op 13 Juli en 14 Juli ga ik weer live en je kunt tot 5 juli hiervoor je pakketje bestellen.

Pakketje Stempelclub 7,50 incl verzenden
Pakketje Workshop 12,50 incl verzenden 
Combipakketje 17,50 incl verzenden.

Mocht je tevoren een bestelling doen van 2 stempelsets of andere materialen twv 50 euro dan krijg je het combipakket GRATIS!  

Hou ook de Facebookpagina in de gaten, daar kun je binnenkort zien welke stempels ik ga gebruiken voor de stempelclub en wat we voor workshop gaan doen.

Mocht je hierin wensen hebben, laat ze me alsjeblieft weten via de Mail, alwaar je je ook Op kunt geven voor dit alles. 

Liefs 
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten