zaterdag 15 augustus 2020

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Augustus 2020

Hoi Allemaal,


Ontzettend leuk dat jullie weer komen kijken hier!

Vandaag doe ik weer mee met de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.

Het thema is:

Gebruik je favoriete sketch.


Ik gebruik heel vaak sketches om kaarten te maken, en dan met name 

als ik geen inspiratie heb óf een speciale kaart mag maken.


Deze keer heb ik onderstaande sketch van Pinterest gehaald

 En onderstaand mijn uitwerking hiervan


Ik heb voor deze kaart de stempelset Pampered Pets gebruikt en de kleur Magenta Madness
Wil je weten wat ik verder gebruikt heb voor deze kaart, klik dan op de foto.


Ik wens jullie heel veel plezier met verderhoppen en lekker inspiratie opdoen van mijn collega's!
Klik op de lijst hieronder om naar de volgende deelnemer te gaan:


Groetjes Diana

2 opmerkingen: