maandag 10 augustus 2020

Stampin'Up! Pampered Pets

 Hoihoi,

Vandaag laat ik jullie deze kaart zien, dit is een kaart die we vanochtend maken

tijdens de Online-Stempelclub. 

Op mijn facebookpagina start ik om 9.30u,

en tijdens dit filmpje ga ik drie kaarten maken.

Voor deze kaarten konden deelnemers bij mij een pakket bestellen met daarin 

alle benodigdheden op de stempels na, zodat zij als ze meekijken 

ook gezellig gelijk mee kunnen hobbyen.

Wil je weten welke producten ik gebruikt heb voor deze kaart?

Klik dan op de foto.


Wil je ook graag eens een online-stempelclub mee doen?

Tot 14 september kun je je opgeven en op 21 september om 9.30u komt het filmpje dan op de pagina.

Kosten voor de stempelclub zijn €7,50.

Wil je meer informatie kijk dan op dit blog onder stempelclubs/workshops.


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten