zaterdag 26 september 2020

Stampin'Up! Birds&Branches

Vandaag laat ik jullie dit project zien
wat ik afgelopen dinsdag tijdens de workshop heb gemaakt.


Je kon voor deze workshop tevoren een pakketje bij mij bestellen
en daarin zit dan behalve de stempelafdrukjes alle materialen 
om dit project te kunnen maken, inclusief een werkbeschrijving.
Tevens heb ik het project tijdens een facebook-live op mijn
facebookpagina ook gemaakt voor degenen die liever zien wat je moet doen.

Op 13 oktober is er weer een workshop,
momenteel is nog niet bekend wat ik dan ga maken
maar hou daarvoor ook mijn facebook-pagina in de gaten.

Deelname aan de workshop kost 12,50
je kunt ook nog kiezen voor deelname aan de stempelclub, deze is op 12 oktober en daarbij maken we 3 herfts-kaarten, dit pakketje kost 7,50
Wanneer je beide pakketjes wilt betaal je slechts 17,50
dit is inclusief verzenden.

Mocht je tegelijk met opgeven ook kiezen om een bestelling te plaatsen van minimaal €50
dan is het combipakketje GRATIS!

Voor meer informatie of opgeven kun je mailen naar:
ditruca@ziggo.nl


In het vogelhuisdoosje zitten ook nog 4 leuke kleine kado-kaartjes:




Groetjes Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten