zaterdag 19 september 2020

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten September 2020

 


Vandaag doe ik weer gezellig mee met de maandelijkse bloghop
van het team Creatieve Harten.

Het thema van deze maand is:
favoriet product uit de najaar/winter-catalogus

tja...eerlijk gezegd had ik nog niet veel gemaakt met producten uit
deze catalogus want ik was er gewoon nog niet aan toe gekomen
om met mijn nieuwe spullen te spelen.
Dit was dus een uitgelezen kans daarvoor en ik koos voor de set
Beautiful Autumn.

Ik vind die kleine stempeltjes altijd zo ontzettend leuk mede 
omdat ik ook heel graag mijn eigen achtergrondpapier maak.

En wat ik aan deze set ook erg leuk vind is dat het deels een two-step stempel is,
je stempelt eerst de buitenlijnen en daarna stempel je de invulling.
(of andersom...maar dat is net wat je zelf het fijnste vind werken)

Nou...nu maar gauw de kaart voordat jullie denken...bla,bla,bla 😉


Wil je weten wat ik precies gebruikt heb voor deze kaart?
Klik dan op de foto.

Hieronder volgt de lijst met alle deelnemers aan de hop
mijn advies; ga zeker even kijken bij mijn lieve collega's
om te zien wat voor mooi's zij voor jullie gemaakt hebben
en wie weet doe je gelijk lekker inspiratie op om zelf lekker aan de hobby te gaan.

Liefs,
Diana

4 opmerkingen: