zaterdag 28 november 2020

Stampin'Up! Snowfront

 

Hoi Allemaal,

Vandaag de laatste kaart met deze gave stempelset voorlopig.

De onderstaande kaart maakte ik voor 
de #keepstamping-challenge op mijn facebook-pagina.

De uitdaging was om een kerstkaart te maken in de tinten 
blushing bride en early espresso.

De deelnemers vonden het een heel moeilijke challenge maar ze hadden toch
werkelijk prachtige kaarten gemaakt hoor! 



Voor deze kaart heb ik zelf een achtergrondje gemaakt om 
de andere stempels daarin te stempelen.

Dit heb ik gedaan door inkt op een stempelblok te doen en deze
op het karton te doen net als wanneer ik stempel maar daarna heb ik 
het stempelblok over mijn papier naar beneden laten schuiven
en dat leverde dit effect op.

Wil je weten welke producten ik gebruikt heb voor deze kaart?
Klik dan op de foto.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten