zaterdag 19 december 2020

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten December 2020 Favoriete Stempelset

 

Hallo Allemaal,

Zoals je ziet doe ik vandaag weer mee aan de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.
Het thema van deze maand is;
Favoriete Stempelset.

Nou...dat valt niet mee om uit alle mooie stempels
die ik heb een favoriet te kiezen!
Ik vind er zó veel favoriet!

Daarom heb ik voor de kerststempel Winterwensen gekozen
omdat ik deze heb gecombineerd met mijn favoriete onderwerp...
Katten!

Onze kerstkaart van dit jaar heb ik namelijk gemaakt
met de spullen uit de suite Snowflake Splendor.

Op deze foto schittert onze Harry

Ons Saartje

en onze lieve Louike

Ik heb voor deze kaarten eerst uit het coastal cabana de doorkijk gestanst
vervolgens heb ik ge-embost met de emboosingmal wintersnow
daarna heb ik de foto er achter geplakt en op de basiskaart geplakt.
Daarna heb ik sneeuwvlokken uitgestanst....



heeeeeeeeeeel veel zoals je hieronder ziet hahaha

Nadat deze allemaal opgeplakt waren had ik 132 kaarten klaar 
en ondertussen zijn ze ook vrijwel allemaal verstuurd!

Via deze weg wil ik jullie allemaal ook alvast hele fijne feestdagen toewensen
en ik hoop op een leuker en gezelliger nieuwjaar voor iedereen!

Verder wens ik jullie voor nu heel veel hopplezier toe,
klik op de naam onder of boven de mijne om naar mijn collega te gaan
en te zien welke stempel haar favoriet is.

Groetjes Diana












7 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden met al je poezenkinderen. Hij heeft bij bij ook een mooi plekje gekregen. Fijne feestdagen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, kerstkaarten met je katten! Fijne Feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf geworden en erg blij met mijn kerstkaartvdie ik mocht ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart, hij staat op de kast.
    fijne feestdagen (je hoef geen feestdagen te werken!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel allemaal voor jullie leuke reacties 😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen