maandag 11 januari 2021

Stampin'Up! Dragonfly Garden

Goedemorgen allemaal,

De komende week wil ik jullie wat kaarten laten zien die ik maakte met de 
stempelset Dragonfly Garden.

Deze set kon ik in November al voorbestellen en hoorde bij het OnStage-pakket
en eigenlijk was dat de enige reden waarom ik 'm bestelde in eerste instantie,
want ik dacht dat ik 'm niet superleuk vond...
nou dat is veranderd hoor!
Ik heb deze stempel al erg veel gebruikt, 
hij behoort echt tot mijn favorieten van dit moment.


Ik heb de kleuren soft sea foam, mint macaron en mossy meadow gebruikt

En de wink of Stella mocht ook op deze libelle niet ontbreken zoals je ziet.

Als je wilt weten welke producten ik gebruikt heb, kun je op 1 van de foto's klikken.

Groetjes Diana



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten