zaterdag 30 januari 2021

Stampin'Up! Enjoy the moment

 Zo en vandaag voorlopig de laatste kaart die ik jullie laat zien met de stempelset

Enjoy the Moment.

Deze kaart is een zogenaamde secret message kaart 

en maakte ik voor de workshop van Januari


Ik gebruikte het mooie dessinpapier Oh so Ombre
dat je tot eind februari GRATIS uit kunt kiezen
als je een bestelling van €60 doet!


De teksetn komen uit diverse Nederlandstalige 
Stempelsets die Stampin'Up! momenteel
in het assortiment heeft.


Wil je weten welke stempelsets ik buiten Enjoy the Moment gebruikt 
heb, stuur me dan gerust een mailtje want ik help je graag verder.

Wil je ook wel eens een online workshop doen?
Tot 1 februari kun je je nog opgeven voor de 
workshop Twist 'n Pop- kaart.
(kosten €15 incl verzenden à €4,10)
Opgeven graag via de mail.

Ik heb hier ook nog het filmpje van de Online Workshop van Januari
als je meer wilt zien over deze kaart:  


Groetjes Diana





Geen opmerkingen:

Een reactie posten