maandag 25 januari 2021

Stampin'Up! Enjoy the moments

Hallo Allemaal,

Ik ben een tijdje afwezig geweest met bloggen...
dit omdat eerst mijn vader in het ziekenhuis belandde met covid 19 
en een anderhalve week later ook mijn moeder. 
Mijn vader is gelukkig hersteld nadat hij flink ziek is geweest 
maar helaas is mijn moeder overleden aan de gevolgen van dit nare virus....

Je begrijpt dat ik tijdens deze hele rare weken me er weinig toe kon zetten
om te bloggen...maar ja...we moeten toch weer door en
dus probeer ik mijn ritme weer op te pikken...
voor zo goed en zo kwaad als dat gaat.

De kaarten die ik jullie deze week wil laten zien zijn helaas kaarten die we
dus ook af en toe nodig hebben...condoleance kaarten.

Deze kaarten waren onderdeel van de stempelclub-facebooklive van Januari
die ik een week later deed dan oorspronkelijk de planning was.




Ik heb de stempelset Enjoy the Moment gebruikt
bestelnummer 154452
€28,00


en de set Hartverwarmend die je GRATIS kunt krijgen bij een bestelling van €60

bestelnummer 155306
GRATIS bij bestelling twv €60


Het filmpje dat ik maakte kun je hier kijken: 
(tenminste...dat hoop ik...is de eerste keer dat ik probeer een filmpje te delen...)








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten