zaterdag 2 januari 2021

Stampin'Up! Geared Up Garage

 Hallo Allemaal,

Ik was even wat afwezig hier in verband met alles rondom mijn vader maar met hem gaat het nu gelukkig weer de betere kant op! Daar zijn we echt enorm blij om!

Nu echter is mijn moeder helaas ook ziek geworden en maak im me om haar weer zorgen, zij is wel thuis maar ja...we mogen er niet naar toe, dat is wel heel moeilijk hoor!

Maar ik ga proberen mijn ritme van 3 keer per week posten weer op te pakken.


Mijn man vroeg aan mij of ik zijn computer niet kon pimpen...nou...
natuurlijk kan ik dat en omdat hij fan is van steampunk maar ook van heel kleurrijk houd
heb ik het volgende gemaakt:


Allereerst heb ik heel veel tandwielen (uit de set stansen van Garage Gear ) gestansd
uit het mooie regenboog-glitterpapier. Ik heb achter het glitterpapier dubbelzijdig plak gedaan
zodat ik de stansen als stickers op kan plakken.


het was een heel klusje om alle kleine stukjes uit de stansjes te halen 😏

Daarna de voorkant van de computer goed ont-vet
 en daarna was het: plakken maar!

hierboven zie een gedetailleerde foto van mijn handy-work.

En? vinden jullie het wat?

Willen jullie wetn wat ik precies gebruikt heb, klik dan op 1 van de foto's

Groetjes Diana 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten