zaterdag 6 februari 2021

Stampin'Up! Soar Confidently

 Hoi Allemaal,

Op deze zaterdag wil ik jullie heel graag deze bijzondere kaart laten zien.

Het model liet Daniëlle Bennenk (Mrs. Brightside) laatst zien op haar pagina
en ik vond het zo'n leuk model dat ik deze ook wilde gebruiken.

Ik heb daarvoor dus de set Soar Confidently gebruikt
Met de blending Brushes heb ik eerst een mooie achtergrond gesponst,
daarna met een paar teksstempels uit de set de achtergrond verder afgemaakt.



Hieronder zie je hoe de kaart er uit ziet wanneer hij opengevouwen is.


Wat vinden jullie van de kleurencombinatie?
Ik heb gebruikt:
Terracotta Tile
BumbleBee
Cinnamon Cider
en 
Pretty Peacock



Dit is dus de stempelset,
geweldig hé?
Klik op het plaatje om naar de webshop te gaan.

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten