zaterdag 20 maart 2021

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Maart 2021

Goedemorgen Allemaal!

Superleuk dat jullie weer komen kijken wat ik 
deze keer gemaakt heb voor onze maandelijkse bloghop.

De opdracht was een kaartendoosje te maken
en ik vond dit leuke modelletje  op internet
en daar heb ik dit van gemaakt:


Natuurlijk moeten er in een kaartendoosje ook kaarten hé?
Ik gebruikte de stempelset Wensbloemen daarvoor.


Ik heb langs elke kaart een strookje bijpassend dessinpapier gedaan
dat vond ik de kaart nét de finishing touch geven.

En hier nog een detailfoto van de voorzijde van het doosje


Vind je dit doosje nou ook zo leuk?
Kijk dan onderaan de pagina nog even verder want de instructies
 hoe dit doosje te maken  zit in April in het Online-Workshop-pakket

Maar nu eerst gezellig even verder hoppen naar mijn collega's 
om te kijken wat zij voor moois gemaakt hebben.

Op dinsdag 13 April is de Online-Workshop te zien op mijn facebookpagina
Opgeven voor het pakketje kan tot 5 April via mijn mail
Wil je meer weten kijk dan hier.

Wil je deze mooie stempelset shoppen?
Klik dan op de onderstaande afbeelding


Veel Hopplezier!
Groetjes,
Diana







 

7 opmerkingen:

  1. Hele,leuke set ! En wat een prachtige kleuren hè. Dankjewel voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje, prachtig die bloem op het doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk setje zo, dat krijg je graag kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zeg! Deze set moet ik toch ook nog eens meer gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige set heb je gemaakt Diana. Leuk zo in die monochrome kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al die voorjaarskleurtjes, mooie set!

    BeantwoordenVerwijderen