zaterdag 17 april 2021

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten 17 april 2021

 

Hoi Allemaal,

Leuk dat jullie weer hier komen kijken!
Vandaag doe ik weer mee aan de maandelijkse Bloghop
van het Creatieve Harten team en 
het thema van deze maand is:
Mannenprojecten.




Zoals jullie zien ben ik voor vintage/steampunk gegaan deze keer.
Ik heb dan ook eigenlijk 3 sets gecombineerd...
De stempel van de luchtballonnen is de Soar Confidently
de achtergrond-stempel komt uit de Very Versailles
en die gave tandwielen uit de stansen Garage Gear

Als jullie op de naam onder mij in de lijst klikken dan hop je verder
naar mijn volgende collega die ook weer echt iets moois heeft gemaakt!

Veel Hopplezier!
Groetjes Diana 


Wil je graag ook zo'n kaart maken met deze stempels
dan kun je op het plaatje hieronder klikken
om rechtstreeks naar mijn webshop te gaan.










5 opmerkingen: