zaterdag 15 mei 2021

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Mei 2021

 

HoiHoi,

Wat gezellig dat jullie weer komen kijken bij de bloghop van deze maand!

Thema is : Sneak Peek Nieuw

Ik heb op deze kaart 1 van de nieuwe in-colors gebruikt,
echt zo'n gewéldig mooie nieuwe kleuren deze keer en deze kleur is nu al favoriet!
Ik heb de kleur Fresh Freesia gebruikt.

Gecombineerd met de kleuren 
Blackberry Bliss
Bumblebee
en
Calypso Coral.


Ik vind 'm zelf echt superleuk geworden zo met de stempelset Enjoy the Moment.
Tot nu toe had ik deze set vooral met wat meer sobere kleuren gebruikt,
maar ook in deze kleuren is de set echt pràchtig!

Toen ik deze set vorig jaar kreeg voor OnStage had ik er eerlijk gezegd eerst niet zo heel veel mee..maar mijn mening is geheel omgeslagen! Ik vind de set helemaal TOP!

Ik heb donderdag van deze kaart een Donderdag-Live filmpje gemaakt
op mijn facebook-pagina, zodat je kunt zien hoe ik deze leukerd gemaakt heb.


Gaan jullie ook nog even gezellig bij mijn andere collega's kijken?
Klik op de naam die onder de mijne staat en zo kom je bij de volgende deelnemer terecht.


Groetjes Diana.

Mochten jullie deze set nu ook zo geweldig vinden?
HIER ga je direct naar mijn webshop en kun je zien welke producten ik voor deze kaart gebruikt heb.





4 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad heel leuk dit kaartje, mooie kleuren combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en leuke techniek, Diana.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is prachtig! Inderdaad in deze kleuren ook gaaf, had ik niet bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen