zondag 30 mei 2021

Stampin'Up! Bloghop Share it Sunday


 Hoi Allemaal,


Vandaag doe ik mee met een internationale bloghop van de Crafty Collaborations.

Dit is een team dat bestaat uit Stampin'Up!-demonstratrices van over de hele wereld. Elke maand nemen we deel aan diverse projecten waaronder bloghops, zoals deze, om iedereen te inspireren en te laten meegenieten van onze passie voor hobbyen. Ons doel is om creatief bezig te zijn, dit te delen en daarmee anderen te inspireren om hun creatieve energie ook te laten stromen.


Maar nu naar het project van vandaag!

Zoals sommige van jullie weten organiseer ik op mijn facebook-pagina elke 14 dagen een #keepstamping challenge. Voor de 49e challenge was de bedoeling dat men kon kiezen uit 1 van 4 onderstaande sketches om een kaart mee te maken.


Ik heb natuurlijk zelf ook een aantal kaarten hier mee gemaakt;


Ik stuur altijd degenen die een kaartje maken (en delen onder het bericht op mijn facebookpagina) over de post een door mij gemaakt kaartje waarbij ook ik de opdracht gebruikt heb.









Deze keer heb ik iedereen dit kaartje toegestuurd:
Het lijkt dus op het eerste kaartje van de overzichtsfoto maar ik heb een paar details aangepast.
Ik heb de stempelset Very Versailles gebruikt en de kleuren die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
very vanilla, soft suede, petal pink, blushing bride en een klein beetje early espresso.

Hoe vinden jullie de kaartjes?
ben ik geslaagd?

Gaan jullie nu gauw verder hoppen en kijken wat mijn lieve collega's voor mooi's gemaakt hebben.
Klik op de naam onder de mijne om naar de volgende deelnemer te gaan.

Liefs Diana










6 opmerkingen: