maandag 10 mei 2021

Stampin'Up! Nieuwe Bloesems

Vandaag heb ik 2 kaartjes om jullie te laten zien.

Voor beiden gebruikte ik de stempelset Nieuwe Bloesems
én
bij beiden gebruikte ik de in-colors 2020-2022
én
bij beiden gebruikte ik dezelfde lay-out

en toch zijn het heel verschillende kaarten geworden zoals je ziet.



welke kaart heeft jullie voorkeur?

Ik deed met deze kaarten mee met de kleuren-challenge op
de facebookpagina van het lovely stampers team
en met de bovenste kaart heb ik gewonnen de afgelopen maand.
Dat betekende dat ik de nieuwe kleurenchallenge mocht bedenken.

Nou...dat valt niet mee hoor om een kleuren-combinatie
te kiezen...er zijn immers zó veel mooie kleuren...

Maar het is gelukt!


Dit is de uitdaging op het lovely stampers team voor de maand mei.


Groetjes Diana

ps. wil je graag weten welke producten ik voor de kaarten heb gebruikt?
Klik dan op de foto's en dan ga je rechtstreeks naar deze producten in de webshop




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten