dinsdag 4 mei 2021

Stampin'Up! Technique Tuesday Internationale Bloghop



 Hoihoi,

Vandaag doe ik weer gezellig mee met een internationale bloghop,

Deze bloghop is een zogenaamde techniek-bloghop
en het thema deze maand is inkleuren.

Nu weet ik dat veel mensen niet perse van inkleuren houden
maar misschien hou je dan wel van knippen?
Dan kun je namelijk met dessinpapier je stempelafdruk inkleuren.


Stempel eerst je stempelafdrukje op dessinpapier,
ik heb hier 3 verschillende kleuren gekozen;
groen voor de blaadjes en roze voor de kleine bloem en paars voor de grote bloem.


knip daarna de delen die je wilt gebruiken uit maar let op dat je binnen
de stempellijntjes knipt.

Stempel daarna nog een keer de stempelafdruk op het witte karton
en plak daarna de uitgeknipte delen in de afbeelding.


dan is dit het eindresultaat.


Ik hoop dat jullie dit ook leuk vonden en dan zou ik zeggen; 
nu gauw verder hoppen naar mijn collega's
om te zien wat voor moois zij voor de hop gemaakt hebben.
Je kunt klikken op de naam onder mij en dan ga je zo steeds een naam verder
 tot je weer terug bent bij mij.

Veel plezier!

Liefs,
Diana








8 opmerkingen: