woensdag 26 mei 2021

Stampin'Up! Wild Cats

Hoi Allemaal,


Als grote  kattenliefhebber kon de stempelset Wild Cats niet 

aan mijn verzameling ontbreken natuurlijk 😉

Vorige week kwam mijn bestelling binnen en afgelopen woensdag

heb ik er voor het eerst even mee 'gespeeld' 


om deze kaart te maken gebruikte ik onderstaande sketch


Marja kwam langs op mijn hobbykamer, zij had problemen met een stans die ze had besteld in haar starterspakket en dus hebben wij er samen even naar gekeken, hoe of wat. 
Gelukkig kon ik het oplossen maar anders is
 de klantenservice van Stampin'Up! zelf ook écht gewéldig!

En omdat ze er toch was hebben we gelijk, als welkom dat zij nu mijn teamgenoot
geworden is, samen een middag gehobbied.

Daarvoor print ik een vel met sketches uit en dan kan mijn nieuwe teamgenoot,
Marja nu dus kiezen welke sketch ze wil maken en dan mag ze àl mijn 
stampin'up! producten bekijken en gebruiken 
en alle vragen die ze heeft kunnen dan ook gelijk gesteld en beantwoord worden.


Marja koos bovenstaande sketch
en maakte gebruik van de retired stempelset well dressed

Echt een supermooie kaart!!


Wil je ook graag een middag gezellig komen hobbyen en 
meedoen met andere diverse leuke dingen die ik organiseer voor mijn team?

Hier kun je je rechtstreeks inschrijven.

Want tot 31 mei kun je profiteren van een super-aanbieding!!
Je mag dan namelijk voor €207aan producten uitkiezen en daarvoor betaal je dan €129!
Bovendien krijg je dan ook een business-pakket GRATIS met daarin o.a de jaarcatalogussen om aan je vriendinnen uit te delen 
en 
je bestelling wordt GRATIS naar jouw thuis opgestuurd (dat kost normaal €5,95!)

Maar natuurlijk kun je me ook altijd mailen als je vragen hebt over wat het precies inhoudt.



Wil je weten welke producten ik gebruikt heb voor mijn kaart?

Als je op bovenstaand plaatje klikt kom je in mijn webshop terecht 

alwaar je kunt zien welke producten ik voor deze kaart gebruikt heb.


Groetjes Diana








Geen opmerkingen:

Een reactie posten