maandag 21 juni 2021

Stampin'Up! Batik Boutique

 Hoihoi,


Afgelopen woensdagochtend kwam Rian gezellig bij mij hobbyen.

Zij is kortgeleden ingestapt in mijn kleine, gezellige team en ik vind het dan altijd leuk om samen een keer een ochtend of een middag te hobbyen. 

Leuk om elkaar wat beter te leren kennen, handig om gelijk vragen te kunnen stellen en beantwoorden, het welkomstpakketje overhandigen en gewoon, gezellig samen freubelen.

Ik leg dan altijd een stelletje sketches klaar en aan de hand daarvan gaan we aan de slag.

Ik heb deze 2 kaarten gemaakt:



En Rian heeft deze prachtige kaarten gemaakt.


Het was weer een geslaagde ochtend zeg ik 😍

Wil je ook graag in mijn team en gezellig een ochtend komen hobbyen?
HIER vind je meer informatie
HIER kun je gelijk instappen 
HIER kun je contact met mij opnemen als je meer vragen hebt

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten