zaterdag 19 juni 2021

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Juni 2021

 

Hoi Allemaal,

Superleuk dat jullie vandaag weer een kijkje komen nemen hier!

Ik doe vandaag weer mee aan de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten
en tevens ben ik vandaag te vinden op YouTube voor een videohop
 (deze start om 13u, en ik zal de link onderaan het bericht plaatsen voor als je graag wilt kijken)

Maar nu eerst mijn project voor vandaag; 
het thema is in-colors
en die heb ik gebruikt om dit leuke tulpenvaasje te maken:


Schattig hé?

Hier nog een close-up van de tulpjes:


Wil je weten hoe ik dit vaasje gemaakt heb?
Het filmpje vind je HIER 

Wil je weten welke producten ik gebruikt heb?
Dat vind je HIER

Ik zou zeggen...ga gauw verder hoppen want er is weer zó veel moois!!

Dankjewel dat je even kwam buurten, en een reactie zou ik erg op prijs stellen 😘

Groetjes Diana


De link naar de videohop:








5 opmerkingen:

  1. Stiekem had ik je project al gezien in het Klets & Freubel café. Zo leuk!
    Je video ga ik van de week even op mijn gemak bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tulpen he .. mijn lievelingsbloemen. Heel leuk om niet alleen de bloemen te maken maar ook het vaasje. De kleuren passen prachtig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dit is leuk!! Ik maak even de hop af en ga dan het filmpje kijken, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen