zaterdag 5 juni 2021

Stampin'Up! Sailing Home

Tijdens de Donderdag Live van 3 Juni maakte ik deze watervalkaart.


Ik gebruikte de stempelset Sailing Home,
Deze stempelset kreeg ik als kadootje van Stampin'Up!

Ik had namelijk meegedaan met OnStage en daarvoor konden we toendertijd 
een pakket bestellen met een stempelset erbij. 
Echter bleek de bewuste stempelset helaas niet goed af te drukken 
en deze is dus ook tijdelijk uit productie genomen 
maar degenen die dus deze set hadden besteld mochten 
daarvoor in de plaats een andere stempelset kiezen
 en dat is in mijn geval deze geworden.

Echt weer SUper geregeld dus
(en ik heb helemaal mazzel want de originele stempelset drukt bij mij wel goed af!)

In dit filmpje kun je zien hoe ik deze kaart gemaakt heb:


Wil je deze stempelset ook graag aan je verzameling toevoegen?
Hier kun je zien welke producten ik allemaal gebruikt heb voor deze kaart.


Liefs,
Diana



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten