maandag 5 juli 2021

Nieuwe Najaarscatalogus en Sale-A-Bration

Hoihoi,

Op 1 Juli begon voor ons demo's de pre-order van de 
nieuwe najaarscatalogus en Sale-A-Bration,
normaal gesproken hebben we dan de papieren versie van de catalogus 
ook al wel in handen maar het was een beetje druk bij de posterijen 
en daarom duurde het wat langer dan we gewend zijn...

Maar we hadden al wel de digitale versie 
dus die had ik al een aantal keer bekeken.
In het eerst dacht ik nou...er is niet zoveel waar ik gelijk hebberig van word...
maar ja...als je dan weer kijkt en even er echt voor gaat zitten 
blijk ik dat toch echt verkeerd gezien te hebben....arme portemonnee haha


Dus ik heb op 1 juli om half 7 een bestelling geplaatst
en omdat ik ook iets bestelde wat ik nog voor de stempelclub nodig had,
heb ik gekozen voor verzending met voorrang
 (dat is wel een wat duurdere liefhebberij maar ja...
als je iets vergeet dat je toch echt nodig hebt...dan moet je wel he)
En wat denk je? Dat ging echt RAZEND-snel!!
Op vrijdag kreeg ik mijn bestelling al binnen!


bestelling Stampin'Up!

Dus jullie begrijpen dat ik helemaal happy ben nu!

En om jullie alvast een tipje van de sluier op te lichten
heb ik op mijn YouTube kanaal een filmpje gezet waarin 
ik laat zien wat er allemaal voor moois in die grote doos zat. 
Kunnen jullie je ook al vast gaan verheugen!
Vanaf 3 Augustus mogen jullie gaan bestellen

En...hadden jullie al gehoord dat er dan ook weer een Sale-A-Bration is?

Dat is écht helemaal geweldig!!

Voor elke €60 die je besteld uit de jaarcatalogus óf uit de najaarscatalogus
mag je namelijk een GRATIS product uit de SAB-folder kiezen!

Wist je trouwens dat wanneer je dan instapt 
dat er ook daar een extra leuke actie voor is?
Je betaalt €129 en je mag voor €175 zelf spullen 
uitkiezen uit zowel de jaarcatalogus als de najaarscatalogus.
EN je mag een GRATIS bundel uit de najaarscatalogus uitkiezen!!!
WAUW!!!

Wil je hier meer over weten, dan mag je natuurlijk ook altijd mailen!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten