dinsdag 20 juli 2021

Stempelclub en Workshop, zowel online als bij-mij-thuis

 Hoi Allemaal, 

Kijken jullie wel eens op de pagina's van dit blog?
Hebben jullie al eens gekeken naar de Stempelclubs en Workshops die ik organiseer?

Voor augustus staan deze 2 in de planning, 
en je kunt je hiervoor nog opgeven tot 2 augustus!
Workshop, Stampin'Up!®, kaarten maken, stempelen, gezellig samen hobbyen
De bovenste foto is de Workshop Diorama kaarten en deze kost €15 
(dit is voor de online versie inclusief verzendkosten 
en voor de bij-mij-thuis-in-gorinchem-versie inclusief koffie en wat lekkers)
Als je op de foto klikt ga je naar mijn Facebook-pagina waar je meer informatie kunt vinden.

Stempelclub, Kaarten maken, Stempelen, Hobbyen, gezellig samen hobbyen, Stampin'Up!®
Deze foto is van de kaarten van de stempelclub.
De kosten hiervan bedragen €10
en ook voor deze geldt dat dat inclusief verzendkosten is voor de online versie.
Wanneer je op de foto klikt ga je naar mijn facebook-pagina alwaar je meer informatie vindt.

Bestel je beide pakketten dàn krijg je zelfs €2,50 korting!

Bestel je tevens voor €50 aan Stampin'Up!® producten via mij,
dan krijg je beide pakketten GRATIS!!!

Ik hoop dat jullie ook een keer de gok wagen en gezellig mee komen doen!

Groetjes Diana



Ps: Tijdens deze stempelclub en workshop maak ik gebruik van de set Plantenpost.
Die kun je HIER in mijn webshop vinden.
Plantenpost Productpakket, Stampin'Up!®



Geen opmerkingen:

Een reactie posten