zaterdag 14 augustus 2021

Kaarten van DonderdagLive

Hoi Allemaal,

Gezellig dat jullie weer even komen kijken hier!

Ik heb afgelopen donderdag weer een DonderdagLive
 op mijn facebook-pagina gedaan
en van te voren kon er gekozen worden uit de stempels
 Pampered Pets óf Joyful Live van Stampin'Up!® 

Ik bereid dan altijd van beiden een kaart voor maar 
alleen van de gekozen stempel ga ik het kaartje ook daadwerkelijk maken.

Dit is het kaartje met de set Pampered Pets en die werd het deze keer dus niet, 
maar wil ik jullie tóch even laten zien omdat ik 'm zelf wel erg leuk vind geworden.


Deze kaart heb ik uiteindelijk in de uitzending gemaakt. 
Mijn werkvoorbeeld had een andere basiskaart (crumb cake)
maar de kaart die ik gemaakt heb tijdens het filmpje vond ik toch 
een andere kleur basiskaart (fresh Freesia) leuker.


Welke kaart vinden jullie het leukste?

Alle producten van Stampin'Up!® zijn via mij te verkrijgen.
Je kunt daarvoor altijd terecht in mijn webshop
maar je mag me ook altijd een mailtje sturen met je wensen.
Momenteel hebben we een superleuke actie (tot 30 september 2021)
Bij elke €60 die je besteld mag je een GRATIS 
product uitkiezen uit de Sale-A-Bration-Folder!

Hier kun je het filmpje terugkijken als je dat leuk vind: https://youtu.be/EywGXVQCCY0




Liefs,
Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten