zaterdag 28 augustus 2021

Pinguinpret vs Peaceful Deer

 Hoi Allemaal!

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen!

Vorige week kon je op mijn facebook-pagina kiezen tussen onderstaande 
2 stempelsets van Stampin'Up!®
En met de stempelset met de meeste stemmen maak ik dan een leuk kaartje 
tijdens een facebook-live filmpje...ik noem dat de DonderdagLive

Stampin'Up!®, Peaceful Deer, Pinguinpret, DonderdagLive

Deze keer kon er gekozen worden tussen Peaceful Deer of Pinguinpret

Stampin'Up!®, Peaceful Deer, Pinguinpret, DonderdagLive, Stempelen, Zelfgemaakt, Hobby, Kaarten maken, Pyramidekaart, Diana's Cards Cats and More,

Peaceful Deer werd het dus niet maar zoals jullie van mij gewend zijn laat ik uiteraard 
toch het kaartje nog even zien dat ik van tevoren had voorbereid.
Ik heb hier ook het mooie GRATIS dessinpapier gebruikt,
Dit kun je GRATIS kiezen wanneer je voor €60 besteld (ex vzk)

Stampin'Up!®, Peaceful Deer, Pinguinpret, DonderdagLive, Stempelen, Zelfgemaakt, Hobby, Kaarten maken, Pyramidekaart, Diana's Cards Cats and More,

Hier zie je de buitenkant en de binnenkant waneer je de kaart plat legt

Stampin'Up!®, Peaceful Deer, Pinguinpret, DonderdagLive, Stempelen, Zelfgemaakt, Hobby, Kaarten maken, Pyramidekaart, Diana's Cards Cats and More,

Stampin'Up!®, Peaceful Deer, Pinguinpret, DonderdagLive, Stempelen, Zelfgemaakt, Hobby, Kaarten maken, Pyramidekaart, Diana's Cards Cats and More,

En de rechtse kaart maakte ik dus tijdens het filmpje 
en HIER kun je zien hoe je zelf  zo'n leuke Pyramide-kaart kunt maken.


Op de facebook-pagina kun je nog kiezen met welke stempelset jullie voorkeur heeft voor de DonderdagLive van 2 september. Kom je ook even stemmen?

Stampin'Up!®, Winterwensen, Sweet Strawberry, DonderdagLive, Stempelen, Zelfgemaakt, Hobby, Kaarten maken,Diana's Cards Cats and More,

Groetjes Diana





Geen opmerkingen:

Een reactie posten