donderdag 7 oktober 2021

Stampin'Up! DonderdagLive Sailing Home vs Festive&Bright

 Zo, het is vandaag weer eens tijd voor een DonderdagLive
filmpje op mijn facebook-pagina.

Later Upload ik 'm ook nog naar YouTube

Stampin'Up!®, Sailing Home, Festive&Bright
Er kon gekozen worden tussen deze 2 stempelsets
en je gelooft het niet...maar ze kwamen op een gelijk stemmen-aantal
Dus dan beslis ik welke kaart ik daadwerkelijk in het filmpje ga maken,
en deze keer heb ik gekozen voor Festive & Bright.

Nu maak ik eigenlijk altijd van te voren van beide stempels een kaart

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo ©, Festive&Bright

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo ©, Sailing Home

Welke kaart heeft nu uiteindelijk jullie voorkeur?

Ik gebruikte overigens op beide kaarten de superleuke 
decorative masks om de achtergrondjes te maken.

Als je ze ook zo leuk vind kun je ze via 
mij bestellen door mij een berichtje te sturen, en natuurlijk 
zijn ook de andere producten via mij bestelbaar.

Groetjes Diana

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten