vrijdag 12 november 2021

Erkenningen op OnStage@Home

 Hoi Allemaal,

Vandaag even niet het kaartje van de DonderdagLive...

Mijn hoofd stond en staat er niet naar om kaartjes te maken...
mijn schoonvader is deze week namelijk positief getest op corona 
en aangezien hij zeer kwetsbaar is maken we ons grote zorgen...
daarnaast mogen we zelf ook weer gaan testen en zit ik in
spanning te wachten op de uitslag...

Gelukkig zijn er toch dingen die mij weer afleiden van dat piekeren,
en wel dat het nu OnStage is; een groot (ook deze keer online) evenement 
van Stampin'Up!®, waar we erkenningen krijgen voor wat we in het afgelopen 
Stampin'Up!®-jaar hebben bereikt. 
Dat jaar loopt namelijk niet van Januari tot januari 
maar van 1 oktober tot en met 30 september.
En ook ik mocht dit jaar weer 2 erkeningen ontvangen!!
Echt superblij mee!

Ik wil dan ook iedereen bedanken die hieraan heeft bijgedragen!
Zonder jullie; mijn klanten en mijn team had ik dit immers niet kunnen bereiken!!

DANKJULLIEWEL !!!

OnStageAtHome Erkenningen 2021, Diana van Otterlo©

Vandaag gaat OnStage nog lekker verder,
we gaan presentaties zien van nieuwe stempelsets 
en we gaan tips en tricks leren voor 
verkoop; teamopbouw, social media gebruik enzovoorts, enzovoorts.

Dus gelukkig ook vandaag nog lekker afleiding.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten