zaterdag 18 december 2021

Bloghop Creatieve Harten Zelf achtergronden maken

 

Bloghop Creatieve Harten

Hoi Allemaal,

Het is dan echt zover...
De ALLERLAATSTE Bloghop van het Creatieve Harten team.

Het thema vandaag is; creëer je eigen designer series paper.

Laat dat nou 1 van mijn favorieten zijn!

Ik heb speciaal voor vandaag DSP gemaakt in kerstsfeer,
voor de laatste kerstkaarten nog snel te maken.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Zelf DSP maken met Christmas Season

Ik heb gebruikt:
stempelset Christmas Season 156293 €27 bijpassende stansen Seasonal Labels 156299 €46 (als bundel verkrijgbaar t/m 3 januari 2022 156801 €65,50)
stempelset Fantastische Feestdagen 158383 €27 (ook bij deze set hoort een bijpassende stansenset nl Christmas Pinecones 156309 €54,
of als bundel t/m 3-1-22 158607 € 72,75) Kleuren: Crumb Cake Soft Suede Polished Pink Magenta Madness Just Jade Shaded Spruce

Als je zelf Dessinpapier maakt kies je eerst een stempelset uit
met meerdere afbeeldingen van groot tot klein.
Vervolgens kies je de kleuren die je wilt gebruiken.
Dan begin je te stempelen, en je start dan met de grootste afbeelding.
Werk van groot naar klein.
Stempel je afbeeldingen zonder er teveel over na te denken verdeeld over je vel a4.
Wanneer je tevreden bent is je zelfgemaakte DSP klaar!

Van dit zelfgestempelde dessinpapier heb ik vervolgens een leuke kaart gemaakt,
van deze kaart kun je er met dit dsp 4 maken!

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Christmas Season

Wil je graag weten hóe ik dit dessinpapier heb gemaakt?
Of wil je zien hoe ik de kaart gemaakt heb?
Kijk dan even DIT filmpje dat om 13u zichtbaar wordt
omdat ik tevens meedoe aan de videohop van de Lovely Stampers.

Dit was een kleurrijke manier om zelf dessinpapier te maken,
maar je kunt ook heel sjiek dsp maken zelf.

Kies wederom een stempelset met meerdere afbeeldingen,
neem een donker vel kaartkarton.
stempel je afbeeldingen met versamark inkt
strooi er goud embossingpoeder over
en verwarm met de heattool.
Dan krijg je dit resultaat:

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Hof van Eden


Klik in de onderstaande lijst op de naam onder mij en zo ga je steeds verder.

Heel veel Hop-plezier!!

Liefs Diana














2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dsp achtergrondjes heb je gemaakt. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn het leuke kaartjes geworden met je eigen gemaakte papier! Eerst had ik ook deze set in gedachten om wat mee te gaan doen, maar heb me last-minute toch bedacht. :) Blij dat jij showt hoe leuk het is! Dank je wel dat je mee deed aan de allerlaatste CH blog hop. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen