maandag 27 december 2021

DonderdagLive Awesome Otters

Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad?

Hier was het allemaal goed geslaagd, 
ook al was het anders dan we in eerste instantie gedacht hadden,
we hebben het met elkaar toch heel leuk gehad, 
en dat is toch het allerbelangrijkste nietwaar?

Vandaag wil ik jullie deze otters laten zien;
deze set Awesome Otters is vanaf 4 Januari verkrijgbaar 
als een Sale-A-Bration-kadootje.
Dus wanneer je iets besteld van 60 euro of meer is dit 
1 van de stempels die je GRATIS kunt krijgen!

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Awesome Otters

Ik maakte deze kaart voor het DonderdagLive filmpje van afgelopen donderdag
en in het filmpje maak ik een stempel-foutje en dus ziet de kaart die ik
in het filmpje maak er anders uit dan deze van de foto.

Ben je ook benieuwd wat er fout ging?
Of wil je gewoon het filmpje zien?

Wil je graag meer weten over Sale-A-Bration 
of wil je de nieuwe voorjaarscatalogus en SAB-folder ontvangen? 
Je mag me altijd mailen hoor! Ik help je graag!

Liefs Diana


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten