vrijdag 10 december 2021

DonderdagLive Hemelse Hortensia Whitewash techniek

Hoihoi, 

Deze kaart wil ik jullie graag laten zien;
ik maakte deze ter voorbereiding op DonderdagLive maar deze stempelset werd niet gekozen,
uiteraard wil ik jullie dit mooie kaartje niet onthouden!

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo ©, DonderdagLive, Hemelse Hortensia

Ik gebruikte dus de stempelset Hemelse Hortensia en de stitched rectangle stansen.
 
De afdruk stempelde ik met Versamark en daarna strooide ik er wit embossingpoeder over 
waarna ik met de heat-tool het geheel afmaakte.

Vervolgens heb ik de afbeelding 2x ingekleurd met witte craft inkt en mijn aqua-pen

Let op dat je de aqua-pen niet te nat maakt én 
dat je de craft inkt heel goed laat drogen voor je verder gaat.

Vervolgens heb ik de bloem ingekleurd met een sponge-dauber en de kleur polished pink
en de blaadjes met just jade.

Zoals jullie ondertussen weten zijn al deze producten via mij te bestellen.
Je kun mij een berichtje sturen of zelf bestellen via de webshop.

Groetjes Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten