donderdag 3 februari 2022

#chchallenge 004 Slimline Kaart

 Hoi Allemaal,

Het is hier een tijdje stil geweest want ik was druk met voorbereidingen voor stempelclub
 en workshop en daarnaast elke dag posten op facebook voor de #stamperschallenge 
dus daardoor was het er enigzins bij ingeschoten helaas.

Deze kaart maakte ik voor de wekelijkse uitdaging van het Creatieve harten team

Een Slimline kaart.

Wil je zien wat mijn creatieve teamgenootjes hebben gemaakt?
Zoek dan op deze hashtags op je social media:
#chchallenge #chchallenge004 #creatieveharten.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Sentimental Swirl

Voor deze kaart heb ik de stempelset Sentimental Swirls gebruikt.

Het leuke is dat ook jij met deze uitdaging mee kunt doen!!
Maak in dit thema een kaart en gebruik wanneer je deze op je social media plaats de volgende hastags;
#chchallenge #chchallenge004 #creatieveharten.

In deze video zie je hoe ik een vrijwel sortgelijke kaart maak mocht je dat leuk vinden;

Groetjes Diana




1 opmerking: