donderdag 24 februari 2022

Quiet Meadow Clean and Simple

 

#chchallenge007

Het is weer tijd voor de #chchallenge van het Creatieve Harten team
en deze keer is de uitdaging dus om een Clean and Simple-kaart te maken...

Een makkelijke, eenvoudige kaart dus...

Nou, zoals jullie wellicht weten is dat niet mijn sterkste punt
 maar ik heb natuurlijk een poging gedaan!


StampinÚp!®, Diana van Otterlo©, Quiet Meadow,

En? Ben ik geslaagd??

Ik heb de stempelset Quiet Meadow gebruikt en de tekst komt uit de set Speciale Momenten.
(deze laatste is nog tot en met de 28e te verkrijgen als GRATIS artikel bij een bestelling van €120)

Als jullie zoeken op de hashtags #chchallenge #chchallenge007 en/of #creatieveharten 
dan kunnen jullie zien wat de collega's in dit thema gemaakt hebben.

En jullie kunnen zelf ook meedoen door een kaart in dit thema te maken
 en er de bovenstaande hashtags aan toe te voegen als je de foto plaatst op je social media. 
Ik zou het heel leuk vinden als ik ook iets van jullie zou tegen mogen komen!

Liefs,
Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten