donderdag 10 maart 2022

#chchallenge 009 Minst Favoriete Kleur


Het is weer tijd voor de wekelijkse challenge van het Creatieve Harten team.

De uitdaging voor vandaag is; 
maak een kaart met je minst favoriete kleur.

Nou...dat is bij mij eigenlijk een niet-kleur...
ZWART....blegh

En Grijs is ook bepaald niet favoriet...

Dus heb ik die 2 'kleuren' gekozen voor deze kaart

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Bijzondere Zonnebloemen

Wel heb ik er een extra sjeu aan proberen te geven;
ik heb op de achtergrond allemaal zonnebloem-stansen geplakt.

De gestempelde zonnebloemen heb ik niet op wit gestempeld 
maar op Smoky Slate, ook grijs dus...
en de tekst heb ik op basic gray gestempeld met versamark, 
zwart embossingpoeder erover en dan met de heattool afgewerkt.

En? Ben ik geslaagd om er toch een beetje een 'mooie' kaart van te maken?
Wat is jullie minst favriete kleur om een kaart mee te maken?

Groetjes Diana



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten