donderdag 31 maart 2022

#chchallenge 012 Snail Mail

 


Het is weer tijd voor de wekelijkse challenge van het creatieve harten team.

Vorige week heb ik niet meegedaan omdat ik lekker een weekje van vakantie 
aan het genieten was maar deze week ben ik weer van de partij hoor! 

Het thema van deze week is Snail Mail.

Een moeilijk thema vond ik...want wat is nu snail mail?

Ik kende de term alleen als zijnde iets wat je met de gewone post (mail) verstuurd,
dit is immers langzamer dan digitale post, langzaam als een slak (snail) 

Maar toen ik er bij collega's naar vroeg toen bleek dat wel waar te zijn maar 
in de hobbywereld bedoeld men met snail mail een meer uitgebreide kaart 
met bijvoorbeeld pockets, echt een kaart waar je wat extra's in kunt doen 
maar die wel gewoon met normale brievenbuspost verstuurd kan worden.

Gelukkig kreeg ik vervolgens een swap-opdracht van 
collega Marga om een mini-album-kaart te maken en 
ik heb deze kaart naar haar beschrijving gemaakt maar 
er zelf wel wat pockets en tags aan toegevoegd.

Nu hoop ik maar dat ik het zo goed heb begrepen voor deze uitdaging!
Ik heb in ieder geval met veel plezier deze kaart gemaakt.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Ik heb de stempels tasteful touches en blessings of home gebruikt
en het dessinpapier is uit de You're a Peach-serie.

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten