donderdag 28 april 2022

#chchallenge 016 Niet Gebruikt Color & Contour

 


De uitdaging voor deze donderdag was om iets te maken 
met een nog niet gebruikt product.

Ik heb een kaart gemaakt met de stempelset Color & Contour 
want die had ik dus nog steeds niet gebruikt ... 🙈


Gelukkig gaat deze stempel mee door naar de nieuwe jaarcatalogus 
en krijg ik nog een jaar de tijd om lekker met deze mooie stempel te spelen!

Voor vandaag heb ik eerst met een blending brush de cirkel 
op de witte oplegkaart gemaakt.
Daarna heb ik op een reststukje de bloem gestempeld, 
ingekleurd met de blends en daarna 
uitgestanst met de bijbehorende stansen 
waarna ik deze op de kaart heb geplakt.
Dan tot slot nog een mooie tekst gestempeld én 
een beetje bling toegevoegd voor de finishing touch!

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten