woensdag 20 april 2022

#keepstamping challenge Nature's Prints

 Zoals jullie wellicht weten is er op mijn facebook-pagina 
om de week op woensdag een nieuwe uitdaging te vinden 
waar iedereen aan mee kan doen. 
Je hoeft ook niet perse Stampin'Up!® spullen te gebruiken 
al wordt het wel gewaardeerd als je iets daarvan gebruikt.

Je kunt een foto van de door jouw gemaakte kaart 
naar aanleiding van de challenge onder het betreffende bericht plaatsen 
voor een bepaalde datum 
en dan krijg je als dank van mij een kaart thuisgestuurd 
die ik maakte voor de challenge. 

De onderstaande kaart is degene die ik maakte voor de deelnemers 
aan de #keepstamping challenge nummer 71, 
dat was een bingo en ik koos voor het rijtje paars/embossing/glimmers.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Nature's Prints

Je kunt nog meedoen aan challenge 72 tot de 25e!
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een keer meedoet.

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten