vrijdag 22 juli 2022

DonderdagLive Christmas Season vs Hof van Eden

De kaarten van mijn DonderdagLive op mijn Facebook-pagina,
wil ik jullie hier natuurlijk ook graag laten zien.

De eerste kaart, is de kaart die ik met de set Christmas season had voorbereid,
deze set was echter niet gekozen, maar ik wil de kaart natuurlijk toch graag showen.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Christmas Season

De tweede kaart is de kaart die ik tijdens het filmpje heb gemaakt.
 
Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Hof van Eden

Ik gebruikte een superleuke techniek met de stamparatus om deze krans te stempelen.

Heb je het filmpje gemist?
Hier kun je het terugzien:




Wil je weten welke producten ik voor de tweede kaart gebruikt heb?
Met deze LINK ga je naar mijn webshop, waar ik alles al bij elkaar heb gezet voor je.

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten