maandag 4 juli 2022

Geweldig Samen en Hippest Hippos

Deze kaart maakte ik tijdens het DonderdagLive filmpje
op mijn Facebook-pagina.

Ik gebruikte de supergave stempelsets Geweldig Samen en Hippest Hippos
Beide sets kun je tijdens de Sale-A-Bration GRATIS kiezen bij je bestelling vanaf €60.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Tijdens SAB mag je voor elke €60 die je aan Stampin'Up!®-producten
besteld namelijk een GRATIS product uitkiezen uit de SAB-folder.

Bestel je voor €60 dan mag je 1 product kiezen met label 60
Bestel je voor €120 dan mag je 1 product kiezen met label 120 óf 2 producten met label 60
Bestel je voor €180 dan mag je 1 product kiezen met label 120 én 1 product met label 60 
óf 3 producten met label 60
enzovoorts...

Deze producten kun je via mij bestellen door mij een mailtje te sturen 
of door rechtstreeks in mijn webshop te bestellen.

De SAB-folder vind je HIER
Stampin'Up!®



en de nieuwe Najaarscatalogus HIER
Stampin'Up!®

Heb je trouwens het filmpje gemist??
dat kun je hieronder terugkijken;




Groetjes Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten