zaterdag 9 juli 2022

Thee en Troost en Hippest Hippos

 


Vorige week vrijdag had ik weer een online team-bijeenkomst gepland 
en het was weer heel gezellig om zo met elkaar een paar kaartjes te maken.

In de week vooraf aan de bijeenkomst maak ik voor iedereen een kaart-pakketje 
en dat stuur ik hen per post (of indien mogelijk zelf met de fiets) toe.

In het kaartpakketje zit dan kaartkarton, dessinpapier en eventueel embellishments.
Tijdens de online bijeenkomst maken we het kaartje dan gezellig met elkaar,
en omdat ik natuurlijk geen stempelafdrukjes mee mag sturen,
gebruikt eenieder haar eigen stempels,
en krijg je dus toch steeds heel andere kaarten,
en je doet weer leuk inspiratie van elkaar op.

De eerste 3 foto's zijn van mijn hand, 
de andere 3 foto's zijn van mijn team-maatjes.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©




Ik vind het zo samen met elkaar hobbyen altijd zó leuk,
het geeft me écht een boost, ik word er heel blij van!


Worden jullie ook zo blij van met elkaar hobbyen?
Zou je ook wel gezellig met mij mee willen doen?
Je kunt altijd het starterspakket aanschaffen.
Dat is nu, tijdens Sale-A-Bration trouwens extra leuk want je krijgt heel veel extra!

Net als gewoonlijk mag je ook nu voor €175 zelf aan producten uitkiezen 
en betaal je daarvoor €129, dat is al super, maar nu krijg je daarnaast
ook nog een supergave planner (agenda die 1,5 jaar loopt! 
én een heel mooie bijpassende stempelset zodat je je planner ook nog eens kunt opleuken!
(dit vertegenwoordigd een waarde van €55!)

Ik zou het écht superleuk vinden als jij mijn team komt versterken!


Wil je instappen?
Dat kan via deze link:

Wil je liever eerst meer informatie?
Stuur me dan even een mailtje.


Groetjes,
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten