vrijdag 4 november 2022

Hof van Eden

Ik maakte deze kaart ter voorbereiding van het 
DonderdagLive filmpje,gisteren op mijn Facebook-pagina 
echter was de hier gebruikte stempelset, Hof van Eden 
in de week tevoren niet verkozen als 'winnaar'. 
Ik wil deze kaart echter wel even in de schijnwerpers zetten 
want zeg nou zelf, hij is toch te mooi om niet te laten zien he?

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Hof van Eden

Op zaterdag zal ik van deze kaart in de loop van de dag 
nog een kort filmpje op Instagram plaatsen.
Ben jij al eens op mijn Instagram wezen kijken?
Ik laat daar dagelijkse kaart-inspiratie zien en 
circa 3 x per week kun je daar ook een kort filmpje kijken,
bovendien probeer ik in de dagelijkse stories ook iets meer 
van mij, achter de schermen en prive te laten zien.

Ik zou het superleuk vinden als je me daar ook zou willen volgen!
Dankjewel alvast daarvoor 😘


Liefs,
Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten