vrijdag 11 november 2022

Natuurlijk voor Altijd vs Holly Leaves

De eerste 2 kaarten maakte ik ter voorbereiding op het 
DonderdagLive filmpje van gisteren.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo© Leaves of Holly

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Natuurlijk voor Altijd

De 3e was de kaart die ik daadwerkelijk in het filmpje heb gemaakt.
 
Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Natuurlijk voor Altijd

De stempelset Natuurlijk voor Altijd had namelijk "gewonnen"
en vaak maak ik tijdens het filmpje dan de kaart nét een klein beetje anders 
dan degene die ik had voorbereid. Zo ook deze keer.

Zie jij de verschillen?

Voor deze kaarten gebruikte ik een superleuk techniek,
namelijk de reticello-techniek.

Weet je niet wat dat is?
Kijk dan het filmpje even terug want daarin leg ik het uit.





Ik was helemaal vergeten dat ik het masking-papier eerst even 
langs mijn broek moet halen om het iets minder plakkerig te maken...🙈
dat is dus mijn tip voor wanneer je het masking-papier van Stampin'Up! gaat gebruiken!

Liefs,
Diana




Geen opmerkingen:

Een reactie posten