vrijdag 9 december 2022

Magische Momenten en Pinguinpret

Gisteren was het weer tijd voor het wekelijkse 

DonderdagLive filmpje op mijn facebook-pagina.

Stampin'Up!, Diana van Otterlo, Magische Momenten

Deze eerste 2 foto's zijn van de kaarten die ik maakte ter voorbereiding 
maar de hier gebruikte stempelset was niet verkozen om daadwerkelijk 
tijdens het filmpje de kaart mee te maken.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo, Magische Momenten

Toch wil ik ze hier graag even goed laten zien want 
nu kun je ook het verschil zien als je ander papier gebruikt.
Op de eerste foto heb ik voor de lange strook crumb cake karton gebruikt 
en op de tweede kaart heb ik gold distressed dsp gebruikt.
Zelf vind ik dat de kaart met de gouden strook meer spreekt,
wat vind jij?

En dan natuurlijk hier nog de onderste kaart,
deze maakte ik wel tijdens het filmpje.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Pinguinpret

Zoals je ziet geven de kleuren er een heel andere uitstraling aan, aan deze kaart.
Terwijl de lay-out hetzelfde is !

Heb je het filmpje gemist?
Je kunt het ook op YouTube terugkijken:




Groetjes,
Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten