vrijdag 23 december 2022

Warm Welkom vs In the Moment

Afgelopen donderdag was er weer een DonderdagLive filmpje op
mijn facebook-pagina.

In de week tevoren kan er dan altijd tussen 2 stempelsets gekozen worden.

Deze keer was de keus tussen In the Moment of Warm Welkom
Stampin'Up!®

De stempelset Warm Welkom had nipt gewonnen.

Maar ik bereid altijd van beide sets wel een kaart voor 
dus de eerste kaart hier is van de set In the Moment, de set die dus niet verkozen was;

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, In the Moment
Ik vind zelf de kaart wel erg mooi geworden en vind het dus leuk om hem
hier ook even aan jou te laten zien.

De volgende foto is van de kaart die ik tijdens het filmpje heb gemaakt;

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo ©, Warm Welkom

Welke kaart vind jij mooier?

Heb je het filmpje gemist?
Je kunt het op mijn facebookpagina terugkijken
of via YouTube.

Of je kijkt het hier;




Groetjes Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten