vrijdag 30 december 2022

Whale Done vs Love Cats

 

HoiHoi,

Leuk dat je weer naar mijn creaties komen kijken.

Gisteren was het weer tijd voor een donderdag-live filmpje op mijn facebook-pagina
en in de week ervoor kon er daar gekozen worden tussen 2 stempelsets.

Deze keer kon men kiezen tussen de set Whale Done en de set Love Cats van Stampin'Up!®


Ter voorbereiding bedenk ik altijd voor beide sets 
een kaart die nagenoeg gelijk is qua techniek of lay-out.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Whale Done

Deze keer wilde ik een leuke manier laten zien om dessinpapier te gebruiken.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo, Love Cats

Het is eigenlijk heel eenvoudig, ik sneed dessinpapier op 10 x 14 cm
en sneed op de lange kant op 7 cm een stukje van ca 4 cm in.
daarna vouw je de flapjes om en voilà.

Als je precies wilt zien wat ik doe, kijk dan zeker even naar het filmpje;





Liefs,
Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten