vrijdag 13 januari 2023

Vrolijke Viooltjes vs Cottage Rose

Hoihoi,

Leuk dat je weer hier komt kijken, ik ben vorige week helemaal vergeten
om mijn inspiratie-kaarten ook daarwerkelijk te plaatsen hier,
sorry daarvoor!

Hopelijk weet je me nu toch weer te vinden!
Ik zal beter opletten dat mijn posts ook daarwerkelijk geplaatst worden in het vervolg.

Gisteren was het weer tijd voor het donderdag-live filmpje

Er kon in de voorgaande week gekozen worden tussen 2 stempels van Stampin'Up!®


De stempel Cottage Rose had "gewonnen" 
dus in het filmpje laat ik zien hoe ik de onderstaande kaart maak.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Cottage Rose

ter voorbereiding maak ik ook altijd een kaart met de stempelset die niet verkozen is
en dat is de onderstaande kaart geworden deze keer.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Vrolijke Viooltjes

welke kaart vind jij mooier?

Wil je het filmpje nog kijken?




Liefs,
Diana
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten