zaterdag 11 februari 2023

Facebookhop Stampin'Up! Dreamgirls Februari 2023


Hoihoi, 

Vandaag kun je op mijn facebookpagina weer gezellig komen hoppen 
want ik doe weer mee aan de maandelijkse facebookhop 
van het Stampin'Up! Dreamgirls team.

Het thema van deze maand is ;
combineren van artikelen uit de januari-april mini-catalogus 
met artikelen uit de Sale-A-Bration.


Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Ik maakte voor deze hop deze leuke funfold-kaart.

De gebruikte materialen;
stempelset Lieve Bloemen
dessinpapier Dozijn Dessins
stempelset en stansen Queen Bee
stempelset en stansen Echt iets Bijzonders.

Over 2 weken doe ik mee met de videohop van het Dreamgirls team
en dan laat ik in het filmpje zien hoe ik deze kaart gemaakt heb.

Kom je nu ook even kijken wat mijn collega's voor moois gemaakt hebben?

Je kunt bij mij starten;

Liefs,
Diana van Otterlo

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten