zaterdag 1 april 2023

Geluksbrengertjes vs Vlinderliefde

Deze kaarten maakte ik naar aanleiding van dezelfde sketch,
en ondanks dat ze dezelfde lay-out hebben zien ze er toch heel anders uit.


Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©
Voor deze kaart combineerde ik de geluksbrengertjes 
met het leuke thee-dessinpapier.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Voor deze 2 kaarten gebruikte ik het papier dat 
bij deze stempel- en stansenset hoort.

Voor mijzelf is qua kleuren de eerste van deze 2 kaarten 
wel een beetje uit de comfortzone...

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Welke kaart heeft jouw voorkeur?

Ik maakte de onderste kaart trouwens tijdens het DonderdagLive
filmpje op mijn facebook-pagina afgelopen donderdag.

Heb je het gemist?
Je kunt het hier terugzien;





Groetjes Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten